Вторник, 19 Березня 2024, 03.13.17
Вітаю Вас Гість | RSS

КАЛИНІВСЬКИЙ ОЗЗСО

РОЗПОЧАВСЯ 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Меню сайту
Наше опитування
Який день тижня тобі подобається найбільше?
Всего ответов: 74
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Поради вчителям

Рекомендації класним керівникам перших класів 

- враховуйте вікові особливості першокласників: рухову активність, переважання ігрового типу діяльності, недостатню сформованість вольової регуляції;

- індивідуальний підхід до учнів та їх можливостей, щоб не послабити нервову систему, не знизити самооцінку та мотивацію до засвоєння знань;

- не наполягайте на відповідях біля дошки тих дітей, які виявляють тривожність, краще об`єднайте їх у групи, що працюватимуть разом;

- порівнювати роботи учня лише з його попередніми роботами, а не з роботами інших;

- уникайте критики учня при свідках, а також вживання слів “завжди”, “ніколи”;

- створюйте ситуації успіху, хваліть учня за найменші досягнення;

- надавайте учням можливість висловлювати свої думки, підкреслюйте цінність почутого;

- давайте учням можливість виплескувати енергію (фізкультхвилинки, ігри на перервах);

- залучайте до спільної діяльності для згуртування колективу.

Поради класним керівникам 5-х класів
для успішної адаптації учнів

- проявляти доброзичливе ставлення, підтримку;

- реалізовувати демократичний стиль керівництва;

- не висувати на початку року великих вимог до дітей, пам’ятати різницю між п’ятикласниками та іншими учнями середньої школи;

- намагатись, щоб заняття викликали в учня позитивні переживання через дуже сильно виражене емоційне ставлення до навчального предмету в цьому віці;

- орієнтувати дітей на вироблення об’єктивних критеріїв успішності і неуспішності, прагнення перевірити свої можливості і знаходити (за допомогою дорослих) шляхи подальшого їх розвитку і вдосконалення;

- допомогти учням з низьким соціальним статусом в класному колективі відчути себе потрібними і бажаними в класі:

- проводити відповідні класні години для покращення неформальних відносин між дітьми з використанням активних форм роботи;

- залучати до позакласної роботи, групових заходів, щоб вони більше спілкувалися;

- на позакласних заходах давати можливість проявити себе з кращої сторони;

- звертати увагу однокласників на успіхи цих дітей у тому, що в них виходить.

 

Рекомендації класним керівникам та вчителям щодо супроводу обдарованих учнів

- проаналізувати своє ставлення до обдарованої дитини і лише тоді обирати правильний шлях взаєморозуміння з нею;

- пам`ятати, що якою б не була обдарована дитина, її потрібно навчати;

- заохочувати дитину до участі у груповому творчому процесі;

- підтримувати творчі намагання дитини;

- створювати ситуації, за яких дитина, що не виявляє особливих успіхів у навчанні, матиме можливість тісного спілкування зі здібною дитиною;

- підтримувати своїм авторитетом дитину, що висловлює відмінну від інших думку й у зв’язку з цим відчуває тиск з боку своїх однолітків.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Март 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031