Статистика
Онлайн всего: 2 Гостей: 2 Пользователей: 0
|
Сергій Сергійович Кривенко народився 1951 року в с.Червоний ранок Кролевецького району Сумської області. Одночасно з навчанням у Харківському будівельному технікумі (1967-1971) опановував живопис у Московському університеті мистецтв (заочно). Після служби в армії навчався в Орловському педагогічному інституті на художньо-графічному факультеті. З 1979 року мешкає в Богданівці Броварського району Київської області. Нині працює вчителем трудового навчання в Калинівській ЗОШ I-III ступенів. Картини виставляються в галереях "Лада", "Рембрандт", "Ренесанс", Будинок архітектора. Роботи прикрашають музеї та приватні зібрання у багатьох країнах (Україна, Болгарія, Польща, Німеччина, США). Художник продовжує традиції реалістичного напряму живопису, віддаючи перевагу олійній техніці. У його творах відчувається палке захоплення мотивами рідного кра
...
Читать дальше »
Переглядів:
1083
|
Додав:
Пасак
|
Дата:
22 Лютого 2013
|
|
22 лютого відбулась
зустріч учнів 11 класу з Нікітіним Павлом Володимировичем, кандидатом економічних наук, доцентом,
деканом факультету судноводіння Київської державної академії водного транспорту
імені гетьмана Петра Конашевича- Сагайдачного, який познайомив з умовами вступу
до вузу, представив відео про навчальний заклад. Учнів зацікавила змістовна та
захоплююча розповідь.
Переглядів:
608
|
Додав:
Пасак
|
Дата:
22 Лютого 2013
|
|
21 лютого 2013 р. відбулася профорієнтаційна зустріч з М.М.Поплавським в КНУКіМ та викладачами навчального закладу. Ласкаво просимо до вузу!
Переглядів:
617
|
Додав:
Пасак
|
Дата:
22 Лютого 2013
|
|
20 лютого 2013 року було проведено ІV Всеукраїнську українознавчу гру «Соняшник». У ній брали участь учні 7 класів. Учасникам було запропоновано 30 тестових завдань різних рівнів складності, які стосувалися не лише програмового матеріалу з української мови і літератури, але й історії та культури нашого народу. Це вкотре нагадує нам, учителям, про те, що з обдарованими і творчими дітьми потрібно працювати не лише в межах шкільної програми, а й поза нею. Адже запропоновані завдання передбачали вияв в учасників гри лінгвістичної, літературної та культурологічної ерудиції, а разом з тим і сприяли самостійному розширенню освітнього кругозору. Учні із захопленням долали кожну сходинку, розгадували ребуси, виконували цікаві завдання. А тепер з нетерпінням будемо чекати результати. Сподіваємося, вони будуть гарними.
Переглядів:
493
|
Додав:
Пасак
|
Дата:
22 Лютого 2013
|
| |
|
|